Hotels d’insectes a l’hort Espai Gardenyes
i al claustre dels Caputxins de Sarrià
Alceu Francisco Tabalipa, biòleg del barri de Sarrià de Barcelona, construeix hotels d’insectes, és a dir, espais fets amb elements naturals que permeten que hi puguin viure i reproduir-se diferents tipus d’insectes que a la vegada són útils per al nostre ecosistema. S’hi poden trobar abelles solitàries, vespes, tisoretes o marietes. Aquestes potencien la pol·linització de les plantes del seu entorn i ajuden al control biològic de possibles plagues.
Alceu Francisco ha instal·lat una quinzena d’aquests hotels d’insectes en diversos punts de Barcelona. Al barri de Sarrià es troben a l’hort Espai Gardenyes (c/ Cardenal Sentmenat, 10) i el claustre dels Caputxins de Sarrià del que en té cura Fra Valentí Serra de Manresa.
Us recomanem veure el reportatge de Betevé (23.07.2017) al següent enllaç: Un sarrianenc crea hotels d’insectes per potenciar la pol·linització a la ciutat.
Deixa un comentari